O aplicatie mobila pentru promovarea afacerii in Romania. De ce?
Oportunitati de dezvoltare organica in mediul digital romanesc
Intr-un prezent dinamic si schimbator, firmele romanesti trebuie sa se adapteze la trenduri diferite si probleme globale iesite din comun. Pandemia Covid-19 a demonstrat ca flexibilitatea si capacitatea de adaptare reprezinta instrumente utile de supravietuire, necesare in orice firma, mica sau mare. Criza sanitara din Romania ne-a aratat ca o companie trebuie sa aiba o prezenta online pentru a oferi servicii si produse clientilor. Daca nu avem un website sau listare intr-o aplicatie mobila, devine aproape imposibil sa ajungem la publicul tinta al afacerii, mai ales intr-o perioada marcata de restrictii.
Stiti cat de dur a fost lovita industria HORECA de criza sanitara cauzata de Covid-19. Hoteluri, pensiuni, restaurante si firme de rent a car au fost nevoite sa suporte efectele negative ale opririi turismului. Multe dintre acestea nu aveau o prezenta online sau cel putin nu erau suficient de preocupati de dezvoltarea ei. Astazi lucrurile s-au schimbat vizibil. Din ce in ce mai multe firme incearca sa gaseasca solutii de digitalizare care sa mentina clientii curenti, sa aduca clienti noi si implicit profit. Asa ca este important sa privim cu atentie la ofertele de dezvoltare digitala disponibile in Romania si sa alegem una sau mai multe pentru a dezvolta armonios afacerea. Printre cele mai interesante optiuni de dezvoltare digitala se numara si aplicatia Booking-Mania.

De ce ati putea colabora cu noi?
Piata romaneasca a ospitalitatii este in dezvoltare, chiar daca a suferit o contractie neplanificata in 2020. Industria HORECA include mii de unitati de cazare dar si sute de firme de inchirieri auto care depun efort considerabil pentru a atrage atentia clientilor. Pentru a reusi intr-un domeniu atat de competitiv si schimbator, ar fi util sa aveti la dispozitie un diferentiator exclusivist, care sa fie pe placul posibililor clienti. Acestia apreciaza mai mult firmele care ofera ceva in plus utilizatorilor. Din acest motiv, multe firme din HORECA incearca sa apeleze la aplicatii mobile pentru a fi mai aproape de clienti. Mai mult ca oricand, romanii sunt conectati la internet si smartphone-uri. Folosim zi de zi telefoanele mobile pentru a fi la curent cu lucrurile importante din viata noastra. Deloc surprinzator, romanii folosesc smartpthone-uri pentru a alege restaurante, locuri de cazare, obiective turistice si servicii de inchirieri masini.
Booking-Mania ofera firmelor posibilitatea de a beneficia de recenzii video turistice, lasate de clientii lor. Consumatorii de servicii de cazare si rent a car pot lasa recenzii video despre experientele lor in diverse pensiuni sau hoteluri. Intr-o lume a clipurilor video este important ca afacerea voastra sa fie in topul preferintelor. Testimonialele video autentice sunt dorite de firmele care au ca si obiectiv sa ofere cele mai bune servicii posibile clientilor. Pozitive sau continand sugestii de imbunatatire, testimonialele video sunt extrem de utile in 2020 si pentru viitor.

Ne-am propus sa devenim un motor de cautare al recenziilor video turistice in Romania si ulterior in Europa si pe plan mondial. 10 ani? Sigur! Romanii iubesc aplicatiile interactive si le folosesc cu deosebita placere. De ce Booking-Mania? Aveti la dispozitie o retea extinsa si complexa de servicii turistice, ce includ cazare, rent a car, dar si prezentari utile de obiective turistice. Acestea sunt completate de recenzii video, lasate cu drag de diverse persoane care au folosit servicii de cazare sau de rent a car. Acestea pot fi urmarite in aplicatia mobila sau in canalul Youtube Booking-Mania. Aici o sa gasiti si clipuri instructive despre motivele pentru care sa folositi aplicatia pentru a maximiza expunerea afacerii voastre. Nu uitati ca suntem mereu la dispozitia voastra pe Facebook, Linkedin si Instagram. Incercam sa fim activi si aproape de comunitatea noastra, care creste de la luna la luna.
Romanii sunt foarte atenti atunci cand vine vorba de planificarea vacantelor in tara, in cadrul carora incearca sa descopere locuri faine si sa se bucure de fiecare zi libera. Ei petrec timp documentandu-se, incluzand cautari de cazare si mobilitate auto. Pana la lansarea aplicatiei Booking-Mania in Romania, nu exista o sursa unitara de recenzii video. Clientii pot urmari cu interes si atentie clipuri video pentru a se caza intr-un anumit hotel/pensiune sau pentru a inchiria o masina. Asa ca prezenta firmei in aplicatia noastra este mai mult decat binevenita, mai ales ca la momentul redactarii acestui articol avem peste 500 de descarcari de aplicatie. Video marketingul devine din ce in ce mai important pentru firmele din industria HORECA.

Ce trebuie sa stiti despre recenziile din aplicatie?
Fiecare recenzie video are o durata de maxim 60 de secunde si contine sumarul experientei utilizatorului. Daca un client vede cateva recenzii despre hotelul, pensiunea sau firma de rent a car care-l intereseaza, poate lua o decizie informata, pe care sa nu o regrete mai tarziu. Decizia este personalizata si omul se asteapta la un anumit tip de experienta.
Mai mult decat atat, recenzia video este mai interactiva si usor de inregistrat. Testimonialele video asigura o expunere corecta si clara a businessului unei firme prin cateva elemente unice din partea consumatorului: afisarea persoanei, a particularitatilor ei, tinuta, limbaj verbal si non verbal. Asa puteti observa daca un client s-a simtit cu adevarat bine intr-o locatie anume.

Clipurile video transforma complet recenzia scrisa, prin intermediul vorbelor si a gesturilor. Experienta avuta prinde viata intr-un mod aparte. Trendul digital actual arata ca multi oameni aleg recenziile video pentru a lua decizia de a se caza intr-o locatie anume sau pentru a inchiria o masina. Prin colaborarea cu aplicatia noastra, partenerii se bucura de posibilitatea ca ai lor clienti sa inregistreze recenzii video. In acelasi timp, ei reusesc sa descopere si importanta video marketingului. Acesta este si un instrument de low cost influencer marketing, la dispozitia partenerilor. Expunerea recenziilor video si in YouTube, de pe platforma Booking-Mania, reprezinta un alt bonus extraordinar!
Cei de la TripAdvisor au cateva studii interesante dar si utile, care arata ca pe plan mondial 96% din utilizatori fac o rezervare dupa studierea unor recenzii. In plus, se pare ca peste 50% dintre utilizatori nu vor opta pentru o locatie anume daca aceasta nu are recenzii de la utilizatori. Un alt studiu, realizat de Kantar/Google in anul 2019 in Romania, arata ca peste 47% dintre romani se uita la recenzii si alte informatii, iar 47% au vazut continut video despre diverse produse si servicii. Deloc surprinzator, se pare ca 71% dintre romani folosesc motoare de cautare pentru a strange informatii despre diverse produse, firme si servicii.
Astfel facem apel catre hoteluri, pensiuni si firme de rent a car din Romania sa foloseasca cu incredere aplicatia noastra ca si o sursa extra de generare clienti, dar si pentru a beneficia de recenzii video inedite care caracterizeaza businessul lor, din partea clientilor.